niedziela, 21 grudnia 2014

Kartki świąteczne

Dziś zaprezentuję kartki na Boże Narodzenie jakie powstały w tym roku.
Zarzekałam się, że żadnych kartek nie przygotuję, ale tak bardzo podobały mi się wzory przygotowane przez pana Tadeusza, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie.
I tak powstały poniższe kartki.
Wykorzystałam koncówki kanwy , nici Ariadny, poza tym tradycyjnie  nici DMC, jest też  zielona mulina cieniowana  - na zdjęciu trochę słabo widoczna (granatowa kartka z choinką) .

A zresztą zobaczcie Sami:








W przyszłym roku zdecyduję się na bazy z okienkiem, bo strasznie dużo czasu schodzi mi na obklejaniu kanwy kolorową taśmą, a poza tym nie do końca podoba mi się taki efekt.
Moje pierwsze kartki powstały 2 lata temu, można zobaczyć je tutaj .
Teraz jeszcze tylko wklejenie życzeń, podpisanie i można wysyłać kartki, żeby tylko poczta się wyrobiła w terminie :)
Teraz pracuję na Pociągiem. Uwielbiam ten obraz, jest kolorowy i wesoły. Staram się poświęcić mu każdą wolną chwilę , żeby do końca roku był wyszyty w połowie, ale wiecie jak to jest przed świętami :)

Dziękuję za przemiłe motywujące komentarze do Zielonej Damy. Dzięki Wam mam chęć do dalszego wyszywania .

A teraz zmykam kończyć kartki :) 












16 komentarzy:

  1. dla mnie radość!
    (Tadeusz Kuś)
    https://www.facebook.com/groups/667627869987383/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace.
    Bardzo ciekawe wzory tych choinek. Ciężko zdecydować, która najładniejsza.
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia karteczka.praktyka czyni mistrza,a kartki ładnie wykończone przecież,więc bez narzekania :) wesołych Swiąt :) i pochwal się pociągiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki bardzo ładne. Podoba mi się pomysł z wykończeniem wokół haftu. Znając mój minimalizm przykleiłabym bez taśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te karteczki!!! I nawet bez okienek są idealnie wykończone, choć nie ukrywam, że z okienkiem jest po prostu szybciej ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kartki :) Ja ostatnio też karteczkę obklejałam taśmą a na rogach przykleiłam różyczki, żeby łączeń taśmy nie było widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne....możesz być pewna, że drugich takich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się napracowałaś Agnieszka - super - pięknie wyszły karteczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzory są super :) Też mi się fajnie wyszywało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki, a wzorki jakie przygotował Pan Tadeusz Kuś, doskonale wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne Agnieszko! Napracowałaś się, a obdarowania z pewnością się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki piękne:) także zachwyciły mnie te wzorki:) myślę, że doczekają sie wyszycia ale w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki. Co choinka to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie komentarze i piękne życzenia !!!
    Pozdrawiam ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)