niedziela, 23 kwietnia 2017

Nowy projekt - Mini Spirit Of The Butterfly

Dziś przedstawiam nowy projekt,
który wskoczy na tamborek po Portrecie.
Obiecałam, że opowiem jak spełniają się hafciarskie marzenia .
Otóż nie dawno przeglądałam sobie wzory na HAED
i spodobał mi się wzór , który został opracowany na podstawie pracy
Carol Cavalaris
"Mini Spirit Of The Butterfly"
czyli Duch motyla


Powiedziałam mojej Rodzinie ,  że już wiem
co chce dostać na urodziny.
Mąż powiedział to sobie kup,
a Córka : To pewnie jest coś do wyszywania.
I miała rację - zakochałam się w motylach i postanowiłam je zdobyć.
Dwa dni później wzór był u mnie:


Zamówiłam też kanwę w Hobby Studio
dostawa była następnego dnia po złożeniu zamówienia.
Polecam !
Kanwa to vintage aida 20ct (z metra),
z którą już miałam okazję bliżej się poznać.


Kupiłam również aidę 20ct w kolorze beżowym
również z metra - a wykorzystam ją do dwóch tajnych projektów -
muszą być gotowe w czerwcu.


Moje nowe kawałki materiałów:


Jeszcze tylko kilka danych dotyczących Motyli:
- wielkość obrazu 267x325 krzyżyków
- 88 kolorów DMC
- wielkość po wyszyciu 33,91x41,28 cm.

Już nie mogę się doczekać kiedy pojawią się pierwsze krzyżyki,
jednak na razie nie mogę zabierać się za kolejny obraz, 
bo na zakończenie Portretu zostały mi 3 m-ce.
W sumie to dobry czas na wyszycie 3 stron, ale jeszcze przecież mają 
powstać 2 tajne projekty. 
Dlatego też teraz będę tylko się przyglądać Motylkom :)

A Wam jak się podoba nowy projekt ?

Dziękuję za Waszą obecność i zapraszam na kolejny post, 
w którym pojawi się Portret i wyszyte kolejne strony.




28 komentarzy:

  1. Ile pozytywnej energi płynie z tych motyli. Nie dziwię Ci się, że zapragnęłas miec je juz natychmiast.
    Materiały widzę zebrane. Wytrzymasz tak długo ?
    Czekam na ropoczęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór! Wyjdzie cudowny obraz <3 I te kolory <3<3<3
    Ja też ostatnio namiętnie przeglądam HAEDy, chociaż wiem, że nie mam czasu na nic nowego, zresztą kolejka do wyhaftowania i tak już jest duża, ale już samo oglądanie tych cudnych wzorów sprawia mi ogromną frajdę :D No chyba, że znajdę wzór, który naprawdę zwróci mi w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór piękny, zatem życzę powodzenia w hafciarskich przedsięwzięciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Będę kibicować więc kończ szybciutko to, co musisz i bierz się za Motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, taki nieoczywisty, niedosłowny :) i te rozmyte kolory :) też lubię zakupy w Hobby Studio, bo następnego dnia już u mnie są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, to będzie mega!!! Czekam na pierwsze krzyżyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy projekt jest cudny, podziwiam Agus cie za te HEADY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny obraz! Podziwiam i zazdroszcze! Pozdr. -)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ambitne plany :)
    Życzę Ci czasu i sprzyjających okoliczności, aby wykonać wszystko co zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obraz jest piekny ! Zazdroszcze i chyba zabiore sie za moje zaleglosci żeby zasłužyć na coś nowego :) pozdrawiam😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy projekt cudny! Czekam na postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, kolejny duzy projekt. I do tego piękny. Będę czekać kiedy zaczniesz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wygląda - oczywiście, będę kibicować ze wszystkich sił.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór niesamowity, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy wzór do haftu. I fajne zakupy zrobiłaś.
    Czekam na pierwszy pokaz haftu.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy projekt zapowiada się naprawdę pięknie! Wcale się nie dziwię, że się w nim zakochałaś! Czekam na pierwsze krzyżyki. No i ciekawa jestem tajniaków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia! dużo cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tajemniczy, myślę, że będzie dużo pracy, ale zapowiada się cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, prawdziwe wyzwanie przed Tobą, już nie mogę się doczekać pierwszych odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Życzę powodzenia :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności! Kończ portret i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia ci życzę i czekam na portret:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest niesamowity!!! Powodzenia i przyjemnosci w wyszywaniu :) Co te HAEDy w sobie maja, ze tak urzekaja? Sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, świetny wzór. Mnie się mnóstwo podoba HAEDów, ale na razie są tylko w moich marzeniach

    OdpowiedzUsuń
  26. wybrałaś niesamowity wzór :) z przyjemnością bedę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)