czwartek, 5 stycznia 2017

Wyzwanie czytelnicze 3650 stron !

Zapraszam dziś do rozpoczęcia 
Wyzwania czytelniczego 3650 stron 


Organizatorką wyzwania ,
tak jak i w ubiegłym roku jest Ania z bloga  Kreatywna Jacewiczówka

Dzięki akcji w ubiegłym roku udało mi się przeczytać 29 książek, 
a wyzwanie zakończyło się na 9461 stronach,
czyli u mnie wyszło 25 stron dziennie.
A oto moja lista przeczytanych książek :

1. Znalezione nie kradzione  S.King
2. Pan Mercedes  S. King                  
3. Nieznajomy  H.Coben                   
           4. Kobieta, mężczyzna, dziecko  E.Segal    
5. List w butelce   N.Sparks              
     6. Darujmy sobie te święta  J. Grisham
7. Zaklinacz  D.Carrisi                      
     8. Dziennik panny służącej  O.Mirbeau
9. Pogromca lwów  C.Lackberg        
10. Samotny wilk  J.Grisham             
11. Igrając z ogniem   T. Gerritsen    
12. Taniec cieni  Y.Black                     
13. Mój mąż potwór  I.Falaise           
  14. Dziewczyna w walizce  R. Montes 
  15. Gdzie kończy się cisza  C.L.Taylor
16. Chemia śmierci  S. Beckett           
 17. Kuszenie losu J.Green                   
           18. Jak Cię zabić, kochanie? A.Rogoziński  
 19. Mąż zastępczy J.M. Chmielewska 
 20. Imię twoje... M.Nurowska              
 21. Powrót do Lwowa M.Nurowska    
 22. Dwie miłości M.Nurowska              
          23. Ukochany z piekła rodem  A.Rogoziński
 24. Behawiorysta  R.Mróz                    
              25. Biuro przesyłek niedoręczonych  N. Socha
26. Maminsynek  N.Socha                    
27. Gorzka pomarańcza  N.Hamid     
28. Dziecko wspomnień  S.Holmes     
29. Hormonia   N.Socha                       



Liczę , że w tym roku wynik będzie podobny do tego jak wyżej.
Jak na razie mam na półce w Legimi
80 książek , które chcę przeczytać :)
a lista cały czas się powiększa. 

Oczywiście nie porzucę moich hafcików i będę dalej 
pracować nad Envy i Portretem.


Miłego dnia :)

             
               







13 komentarzy:

  1. Sama się nad nim zastanawiam, bo tak się zapuściłam, że w 2016 r. przeczytałam raptem 5 czy 6 książek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ile książek przeczytałaś, ale w sumie średnio wychodzi po 300 stron czyli takie dość cienkie :P Grisham, Gerritsen, Mróz, Coben wszystko szybko się czyta :) Życzę w tym roku większej ilości przeczytanych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    czy słuchanie audiobooków też się liczy?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizatorka wyzwania uznała, że się liczy, jednak dobrze by liczyć je oddzielnie.

      Usuń
  4. Życzę powodzenia, czeka Cie wielkie wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik :).

    Też się przyłączyłam do tegorocznej edycji. Zobaczymy na koniec roku czy będę miała się czym pochwalić :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj nie włączam się w takie akcje ale podczytuję co polecacie do czytania.Nie licze ilości przez siebie przeczytanych, nie stawiam wyzwań.Czytam w swoim tempie, na tyle na ile czas mi pozwala.Dużo audiobooków a to ze wzgledu na dziergadła.
    Od początku tego roku mam za sobą Krok do szczęścia i Zgodę na szczęście Ficner-Ogonowskiej.Aktualnie rozpoczęty kolejny Coben Na gorącym uczynku.
    Obecna aura sprzyja zaszyciu się z książką w ręku. Zwiosną będzie tego mniej aż do późnej jesieni ale zawsze coś .
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia Agnieszko :)
    Widzę, że lubisz książki, które trzymają w napięciu. Ja aktualnie czytam "Zaklinacz deszczu" J.Grishama i przyznam, fajnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku też postanowiłam się zmobilizować i wziąć udział w wyzwaniu :)
    Wspaniała ilość przeczytanych książek :) Widzę i Cobena, i Gerritsen, i Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi się wydaje że pochłoniesz je raz dwa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)