poniedziałek, 8 czerwca 2015

Zakupy

U mnie znowu zakupy.
Potrzebowałam kupić fartuszki na butelki, bo mam pomysł na fajny prezent. A przy okazji kupiłam kilka kolorów na zapas do Tęczowej róży - o niej już jutro - i zamówiłam duuuuuuuży  tamborek :)


Zamówienie złożyłam w 
bo paczka przychodzi do mnie w ekspresowym tempie :)


Tamborek wykorzystam do Pociągu marzeń. 
Być może w przyszłości kupię uchwyt przysiadny.

///////////////////////////////////////////////////

Bardzo się cieszę, że mój ostatni post o hafciarskich przyzwyczajeniach wywołał taką burzę postów.
Miło czyta się jak inni bawią się xxx :)

Życzę miłego poniedziałku i zapraszam jutro na pierwszą odsłonę 
Tęczowej róży :)



15 komentarzy:

  1. Fajne zakupy. Też mnie interesują te fartuszki, więc zajrzę do tego sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też czekają zakupy. Tamborków mam kilka ale przymierzam się do krosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te zakupy, Teraz tylko czekajmy, aż zabierzesz się za tęczową różę, na nowym tamborku.)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest to co tygryski lubią najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co wyszyjesz na tych fartuszkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy zawsze cieszą :) Polecam ten uchwyt przysiadany, bardzo ułatwia wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fartuszki bardzo mi się podobają....świetny pomysł na prezent. Czekam z niecierpliwością co na nich powstanie :) Zakupy udane!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zakupy :)
    Ciekawa jestem haftów na fartuszkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)