wtorek, 1 września 2015

Tęczowa róża - odsłona 4

W sierpniu bardzo trudno było mi rozstać się z Tęczową różą.
Zobaczcie co udało mi się wyszyć .


Skończyłam tutaj:


Trochę znudziły mi się pomarańczowe kolorowy więc wybrałam
niebieski i tę część róży


Chciałam jednak mieć prawy bok skończony,
więc przeszłam na drugą kartkę wzoru


Zbliżenie na xxx :)


W niedzielę rano Tęczowa róża wyglądała tak


Postanowiłam wyszywać tak długo aż ujrzę 
skończony górny róg



Tak prezentują się róże i czerwienie


Pisałam Wam ostatnio , że przez bałagan w nitkach 
musiałam pruć Tęczową.
Po powrocie z urlopu pobiegłam do Castoramy 
i kupiłam pudełeczko na muliny


Teraz już pomyłki się nie zdarzają :)
A takich pudełek mam już 4, z nitkami
na Pociąg marzeń i Envy.

Teraz pracuję nad małym ,tajnym projektem, 
a już lada moment zabieram się za kasztany - 
autorski projekt Moniki


Miłego dnia :)



25 komentarzy:

  1. Kto jej nie wyszywał ten nie zrozumie naszego nią zafascynowania :):):):)
    Kiedy rozpoczynałam wyszywać i zobaczyłam, że potrzebuję tyle kolorkow( do tej pory miałam ich z reguły mniej) wykorzystałam litrowe pudeleczka po lodach.Mają przykrywki.Uważam, że sprawdzily się .W zasięgu ręki na narożniku 2 takie pudełeczka +3 na przydasie i porządek był.Taka orgaznizacja podoba mi się.
    W Biedronce w ubiegłym tygodniu były dość fajne pojemniczki .Coś na zasadzie komódki, 3 wysuwane szuflady.Kupiłam, sprawdziłam i na posegregowane wg numeracji mulinki idealne.Cena około 17 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. oj uwielbiam tez ta roze, aktualnie tylko ja dlubie z małymi przerwami :)
    nie mozne sie od niej oderwac :)
    twoja jest cudowna, i tempo masz zawrotne :)
    ja swoje mulinki tez trzymam w podobnych pojemniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rozkwita :) Porządek to podstawa...szkoda nerwów na pomyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolorki i bardzo ladnie przybywa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża wygląda pięknie :) Efekt końcowy będzie uroczy :) na pewno będę śledzić poczynania w róży i w innym pracach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta róża, postępy widać spore.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko przybywa Twoje róży. Ja też staram się mieć kolory poukładane w pojemniczku bo wtedy praca idzie szybciej i bez nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko przybywa. Kolory poukładane i to praca lepiej idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te kolory ! Takie energetyczne !!!
    Na zdjęciach szybciutko przybywa haftu :)) Wprost rośnie w oczach:))

    OdpowiedzUsuń
  10. To naprawdę urokliwy wzór. Już tyle osób go haftowało , tyle razy go widziałam ,a on wciąż niezmiennie mi się podoba i podoba. Pięknie prac przybywa . Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Roza bardzo ladnie rosnie ;) A tego poukladania mulinek tylko pozazdroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też muszę dokupić pudełeczko:) A tęczowa-ach.... muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och i Ach tylko tyle. Nie umiem wyrazić inaczej swojego zachwytu nad tą różą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie idealna na jesienną chandrę. Och kolory piękne. Czekam na finał, który zapewne niedługo przy takim tempie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam pudełeczko, bo inaczej się gubię... a w sumie nie mam jeszcze za dużo muliny... ale jednak lepiej jakoś mi się pracuje gdy mam wszystko poukładane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idziesz jak burza, tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie! Super się wyszywa tę różę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje xxx podziwiam, idealne jak z maszynki, a za sam projekt podziwiam, bo chyba wścieklizny bym dostała przy takich kolorach!!!
    Ale jest moc! Jest energetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Cię za taki porządek w niciach :) Podsunęłaś mi świetny pomysł na posegregowanie nitek :) Gdzie kupowałaś te końcówki na które nakręcałaś nitki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobinki kupowałam w pasmanteriach internetowych, np Magiczny haft.

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź :) Muszę w końcu zabrać się za porządki

      Usuń
  20. Super Ci idzie, w takim tempie już niedługo będzie finał pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna róża, kolory super. Lubię taką różnorodność :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)