poniedziałek, 7 grudnia 2015

Bałwanek na saniach

W ostatnim numerze Igłą Malowane
pojawił się zimowy wzór na serwetkę 


Zachwycił mnie Bałwanek na saniach  i postanowiłam ozdobić 
nim kartkę . Przygotowałam wszystkie potrzebne materiały:


Wybrałam moją ulubioną kanwę 
Aidę Rustico 18ct, ale to co zobaczyłam na kanwie mnie nie zachwyciło.
Zresztą zobaczcie same :


Zamieniłam Rustico na zieloną kanwę i zaraz pojawił się uśmiech 
na mojej twarzy.



Jak dla mnie śnieżna kula była zbyt mało wyraźna 
więc zamieniłam kolory:
3756 DMC na 521 Ariadna


I góra bałwanka zaczęła się wyróżniać :)


Bałwanek gotowy:


 Teraz tylko umieścić wzór w bazie i kartka gotowa :)


To na razie pierwsza moja świąteczna karteczka, 
powoli będę pokazywać jak powstały kolejne.
Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod postem 
z Tęczową Różą.
Cieszę się, że i Wam podoba się ten piękny obraz.
Praca z tym wzorem to czysta przyjemność :)
Witam nowe osoby na moim blogu
i zapraszam do częstych odwiedzin.

Do zobaczenia wkrótce :)



24 komentarze:

  1. Super bałwanek, dobrałaś kolory super, a i zmiana kanwy dobrze zrobiła dla całości :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zestawienie kolorystyczna...zielony z czerwonym jest taki świąteczny :) Śliczna kartka wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo fajnie że użyłaś zieloną kanwę :)Ta czerwona karteczka z tym zielonym tle świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bałwanek i faktycznie zmaina kanwy podziałała na jego korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To była trafna zmiana. Na zieleni wygląda rewelacyjnie! Mnie się podoba bombka z bałwankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bałwanek pierwsza klasa ;) dobrze że nie ma śniegu bo by ci na tych sakach zwiał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie wzorek tego bałwanka łapie za serce. Super wygląda na zielonym tle :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt po zamianie kanwy rewelacyjny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bałwanek wyszedł i sama kartka super :) Dobrze, że zmieniłaś kolor kanwy na zieloną :) Lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie ten bałwanek podoba - świetną reklamę zrobiłaś gazetce Igłą Malowane :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna powstała karteczka.Zmiany w trakcie haftu wyszły na plus.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł z zielona kanwą był świetny:) Powstała śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie lepiej mu w drugiej wersji,ładny bałwanek,ładna kartka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, kartka z bałwankiem wyszła bosko.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetnie wyszło! Bałwanek rzeczywiście uroczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten bałwanek-tak jakby pytał się siebie"Gdzie do diabła ten mikołaj"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)