środa, 9 marca 2016

Tusal 2016 - marzec

Jak ten czas szybko płynie,
dziś kolejna odsłona słoiczka :


Mam wrażenie, że nie wiele przybyło od ostatniego pokazu,
 a mimo to xxx na kanwie coraz więcej  :)

Przy okazji chciałam pokazać moje ostatnie zakupy.
Tym razem hafciarskie przydasie wybrałam w 
sklepie Haft Pasja.


Kupiłam kanwę Aidę 18ct (z metra) , lekko usztywnioną.
Już od kilku lat pracuję na tym materiale i się nie zawiodłam. 
Dodatkowo wybrałam jeszcze nożyczki,
czyż nie są cudne :)

Wyczekuję wiosny , a Wy też czekacie na słoneczne dni?

Bardzo dziękuję za wspaniałe komentarze pod 
"Pociągiem marzeń", zapewniam Was, że z Waszymi słowami z jeszcze większą 
ochotą siadam do tamborka.

Miłego wieczoru,
do zobaczenia wkrótce !!!

16 komentarzy:

  1. Nożyczki bardzo klimatyczne :)
    Niteczek i papierków przybywa :)
    Czekam oczywiście na wiosnę...tak jakby już przyszła tylko słonko jeszcze bardzo skryte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nozyczki extra :-) a w sloiczku przybywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zakupy cieszą hafciarkę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne nożyczki! A pociąg marzeń na prawdę zachwyca. Życzę powodzenia i sił w haftowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tak nie cieszy jak udane zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nożyczki świetne! :) A niteczek w słoiczku przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tak nie uskrzydla jak zakupy;) A niteczek przybywa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To tygryski lubią najbardziej-zakupy :) Nożyczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, zakupy,zakupy....ja też ostatnio szaleję w tym temacie;-)
    Nożyczki ekstra.Niteczek więcej,więc jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zakup zrobiłaś. Niteczek przybywa, super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek widzę głodny nie stoi ;)
    Bardzo fajne nożyczki sobie sprawiałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że nitek przybywa na kanwie w słoiczku nie zawsze muszą być :).

    Wszelkie hafciarskie zakupy są zawsze przyjemne :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)