piątek, 26 grudnia 2014

Różyczki - pamiątka 30-tej rocznicy ślubu

Pod koniec września Siostra poprosiła mnie o przygotowanie pamiątki z okazji 30-tej rocznicy ślubu Teściów. Termin przygotowania obrazu - 1 miesiąc. 
Zaczęłam szukać w swoich zasobach papierowo - komputerowych wzoru ciekawego i szybkiego do wyszycia.  Jak wiecie nie lubię wyszywać tego samego wzoru 2 razy. Wybrałam kilka schematów, głownie kwiatowych i czekałam na decyzję Siostry.

Padło na Różyczki (Hafty Polskie 3/2006, 80 x 230 krzyżyków). 

Pierwsze krzyżyki wyglądały tak:


W oryginalnym wzorze jest jeszcze tło, ale mi nie starczyło czasu na jego wyszycie.
Obrazek po zdjęciu z tamborka, przed praniem i prasowaniem.


Jeszcze tylko wyszyć literki


Oto oprawiony obraz , gotowy do wysłania.
Ramkę kupiłam w zaprzyjaznionym sklepie fotograficznym.


Zarówno Siostrze jak i Jubilatom obraz bardzo się podobał.
A ja uświadomiłam sobie , że po raz kolejny wyszyłam róże w prezencie.
Chyba to mój ulubiony kwiat do wyszywania :)



12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie pamiątki, sama daje takie w prezencje, Twoje róże są przepiękne, pozdrawiam w świąteczny dzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obraz. Osobiście zrobiłabym większe litery (imiona), ale i tak jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę literki mi nie wyszły , ale nie było czasu na poprawki. Na przyszłość będę już o tym pamiętać :)

      Usuń
  3. Piękna pamiątka....kwiaty na taką okazję zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny obraz.. uwielbiam róże... pamiątka na lata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Moi rodzice w kwietniu tez będą mieć 30 rocznicę:) Jakaś pamiątka z pewnościa powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pamiątka :) Wybrałaś naprawdę bardzo dobry wzór na tę okazję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję Dziewczyny :) cieszę się , że i Wam się podoba się taka pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)