sobota, 3 stycznia 2015

Sal kwiatowy u Kasi

W nowym roku moje blogowe koleżanki kuszą Salami :) 
Co wchodzę na bloga to Sal, a każdy kolejny ładny i ciekawy. 
Cóż było robić : postanowiłam i ja wziąść udział w zabawie. 
Wybrałam Sal u Kasi - Kwiaty przez cały rok


Chciałabym w tym roku stworzyć więcej kartek okolicznościowych,  a ten Sal w sam raz się do tego nadaje.  
Poczyniłam tez zakupy w Creative Hobby
ale o tym co kupiłam w kolejnym poście.

Kwiaty wyszywamy przez cały rok, do 15 kazdego m-ca prezentujemy  efekty.
Zapraszam do zabawy :) 

Dziękuję za życzenia noworoczne , pozdrawiam :) 

6 komentarzy:

  1. A ja nie lubię kwiatowych motywów... ale na jeden SAL Kasi skusiłam się w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ale piękna tęczowa róże wyszywasz :)

      Usuń
  2. Ja też skusiłam się na te kwiatuszki, bo wyglądają bardzo uroczo. I masz rację - na karteczki będą idealne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)