niedziela, 10 maja 2015

Kubek z Salu kubeczkowego

Sal kubeczkowy w moim wykonaniu uważam za zakończony.
Dziś postawiłam ostatnie krzyżyki na tamborku z kubkiem.

Dane techniczne :
nici DMC  - 22 kolory
kanwa Aida 18ct
75x48 krzyżyków

Zapraszam na krótką zdjęciową prezentację etapów powstawania różowego kubka:

Zbliżenie na kwiatuszek


Kolejne wieczory z tamborkiem




Kubek prawie gotowy. Zostały jeszcze tylko kontury, ale tym razem wyrosły już następnego dnia :)



Obrazek gotowy:


I całość Salu kubeczkowego :)



Mam przygotowane 3 kolorowe ramki, ale patrząc na całość zastanawiam się nad oprawieniem w jedną dużą ramkę. Pomyślę jeszcze co zrobić.

Dziękuję organizatorce Salu kubeczkowego Judycie z blogu
za zorganizowanie Salu, który zaproponowałam :)

W związku z tym, że pierwszy Sal w moim robótkowym życiu mam już za sobą , zapisałam się na kolejny :)

 Na blogu 
można zapisać się na wyszywanie pięknych domków
Sal - Chata za miastem.
Ja wybrałam właśnie ten :)


Długo się wahałam nad rozpoczęciem kolejnego projektu, ale ten bajkowy domek podoba mi się tak bardzo, że muszę go mieć w swojej kolekcji. 
Sal nie ma ograniczeń czasowych ani terminów pokazów, a zatem zaczynamy
26 maja , a potem chwalimy się postępami na blogu.
Kto się jeszcze nie zapisał, zapraszam :)


///////////////////////////////////////////////


Dziękuję za wszystkie komentarze pod moimi  poprzednimi postami. 
Uwielbiam je czytać :) 

Pociąg marzeń - wyszyłam dokładnie połowę i jedną kartkę, do końca zostało jeszcze 7 stron.
Arabeska  - a mówią, że moje córeczka jest podobna do Taty :)
magdus208 - przeróbka zdjęcia w Abakanie nie jest trudna, spróbuj sama.


Gorąco pozdrawiam w niedzielne popołudnie , a właściwie już wieczór.
Życzę pogodnego tygodnia :)




19 komentarzy:

  1. Śliczne kubeczki! Ciekawa jestem ich oprawy :)
    Też mam już wzory domków - zacznę od trzeciego :) Najbardziej mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne kubeczki :)
    ja tez sie skusilam na ten sal, tyle ze ja wybralam 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kubeczki. Ja się na nie nie pisałam, bo mialam inne SAL-e w trakcie ;)
    A na SAL u Fasoli też się skusiłam, a że wybór domków jest bardzo trudny to mam w planach wyhaftować wszystkie trzy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki :) Mnie też skusił SAL u Fasoli :) Mam zamiar (na razie) wyszyć tylko jeden - zielony, najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubeczki wyszły super! Fajnie będą wyglądały pojedynczo ale z passe partout też by było nieźle. Ciekawa jestem na co się zdecydujesz.
    Kolejny projekt fajny, też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczki wyglądają super! Ciekawe na jaą formę oprawy się zdecydujesz :) SAL u Fasoli jest bardzo kuszący, śliczne są te domki :) Ja chyba się jednak nie zdecyduję, ale będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och kolejny duzy projekt. Naprawde podziwiam. Domek jest piekny i na pewno bede kibicowac. Fajnie bedzie ogladac postepy takich duzych haftow na roznych blogach. Podejrzewam ze jak inna uczestniczka wyszyje wiecej to bedzie to swietna motywacja. A kubeczki sliczne i ciekawa jestem oprawy. Sama nie wiem na jaka bym sie zdecydowala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kubeczek :)
    Tak czułam, że zaczniesz kolejny projekt, bo domki naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też skusiłam sie na chatkę :) Tylko mam problem z wyborem między pierwszą , a drugą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kubeczki :)
    Podobają mi się w nich kontury. Nadają delikatnej wyrazistości i nie przytłaczają haftu.
    Jestem ciekawa twojego pomysłu na oprawę. Wydaje mi się, że jedna duża ramka, to nie pasuje. Haftu są za daleko od siebie, ale trzy takie same i powiesić jako tryptyk. Miodzio :)
    Oczywiście to moje zdanie. Wiem, że wymyślisz coś wspaniałego Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż mi się zamarzyło mieć taki właśnie kubeczek do kawy i co??? I teraz choćby nie wiem co będę takiego szukać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kubeczki, uwielbiam takie kolorowe hafty :) I jeszcze ten domkowy SAL tak mnie kusi, że szok :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten sal kubeczkowy, a na domek, właśnie ten, też zachorowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kubeczki :)
    Też się zapisałam na zabawę salową. I ten sam obraz wybrałam ;) Według mnie jest magiczny, nie mogłam sie powstrzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kubeczek:) Mnie niestety brakło na nie czasu..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)