poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Sal w Hafciarni - Kalendarz adwentowy

Co tydzień w środę odbywają się 
Spotkania w Hafciarni.
W czasie jednego z nich narodził się pomysł 
zorganizowania Salu świątecznego.
I tak oto powstała na FB grupa 



Kalendarz ma wyglądać tak:



Ja zdecydowałam się wykorzystać obrazki na kartki świąteczne.
Dlatego zrobiłam zakupy w 
Zamówienie na kanwy i igły złożyłam w środę, 
a już w czwartek podziwiałam moje zakupy.

A oto jaki tkaniny kupiłam:
- vintage aida 20 ct


- bellanda 20 ct


- hardanger 22ct 


- petit point aida 20 ct


i wszystkie razem :)



Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę wyszywać .
Ciekawa jestem jak będzie się wyszywać do bellandzie :)

Jeśli ktoś miałby ochotę bawić się z nami 
zapraszam :)
Zaczynamy 1 września .





23 komentarze:

  1. Słowem przygotowana;)Podoba mi się wybór :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowem przygotowana;)Podoba mi się wybór :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy zrobilas...na pewno będę podziwiać efekty 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy. Moje chyba powędrują jednak na adwentowy kalendarz dla dzieciaków, choc jeszcze się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy i super pomysł ☺ Ja też biorę udział i też chyba powstaną obrazki na kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda mocno zachęcajaco :) i świetne zakupy


    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra zakupy! Pomysł na kartki - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się już i tak zapisałam na ponad gabarytowy SAL, więc odpadam, ale będę chętnie podziwiać wasze dzieła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kalendarz. Ciekawa jestem czy zdążycie do początku adwentu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy, ja caly czas mysle jeszcze nad wyszywaniem tego kalendarza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie super! Z przyjemnością będę obserwować postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się super :) W zeszłym roku wyszyłam kilka wzorków z tego kalendarza i umieściłam na torebeczkach ze słodyczami :) Powodzenia i czekam na postępy

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kalendarz, taki na wesoło :) Super zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne wzorki. Chyba będą się miło wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy, ja caly czas mysle jeszcze nad wyszywaniem tego kalendarza :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 20 kartek, no nieźle będzie. Rezerwuję kota!;)Materiały są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super materiał petit point bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapitalny kalendarz:) Zakupy..jak zawsze..tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)