wtorek, 3 marca 2015

Metryczka dla dziewczynki

Ostatnio trochę byłam zajęta tajemniczym projektem :)
W styczniu Siostra poprosiła mnie o przygotowanie metryczki z okazji urodzin dziecka dla Swojej koleżanki. Pokazałam kilka schematów, ale wybór padł na buzkę ze smoczkiem.
Wiadomo było, że będzie dziewczynka .
Pomyślałam sobie  - wzór nie jest skomplikowany , wyszyję w weekend. 
Przygotowałam materiały :


Po pierwszym dniu wyszywania :


Dzień drugi:


Dzień trzeci :



A myślałam sobie, że w jeden weekend wyszyję :)
Teraz przyszła pora na literki.
Próbowałam dobrać kolor:


Na literki wybrałam kolor 601 .


I tak przez kolejne 5 wieczorów powstawał napis.
Niestety musiałam też pruć, bo okazało się, że zle wyliczyłam literki i w drugiej linii tekst za bardzo przesunął się w prawo. Siedziałam i prułam :(
Ostatecznie gotowy , oprawiony obrazek wygląda tak:



Siostra szczęśliwa , praca się spodobała.
Muszę przyznać , że pomimo prostego obrazka stresowałam się przy wyszywaniu. Bardzo mi zależało, żeby wszystko było perfekcyjnie wykonane. 
Poza tym literki zajmują dużo czasu ze względu na liczenie.
Na szczęście praca już skończona, teraz mogę zająć się swoimi kolosami :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :)
Vipek - większość moich obrazów wyszywam na kanwie Aida 18ct.


23 komentarze:

  1. Piękna metryczka, napracowałaś się , ale było warto dla takiego efektu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś przepięknie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo ładna - uwielbiam patrzeć na te twoje cuuuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę zrobić metryczkę dla dziewczynki i chyba ta twoja wydaje się być idealna. Chyba nawet mam jej wzorek. Jest śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodka ta metryczka:)
    Dziekuje za odpowiedź
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna metryczka - rozumiem Cię, kiedy robimy coś dla kogoś staramy się potrójnie, żeby wyszło całkowicie bezbłędnie :) Ważne że siostra zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metryczka....i ta ramka też!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna metryczka :) Tak to jest, że haft wydaje się prosty, a potem okazuje się, że musimy mu poświęcić dużo więcej czasu niż przypuszczałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna metryczka i przepiękne wykonanie! Ten wzór jest prosty ale za to bardzo efektowny :) Ja też zaczęłam metryczkę :D Ale na razie to tajemnica :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Haftowałam tą metryczkę w wersji chłopięcej
    dziewczęca wygląda piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczna metryczka, A haftowałaś Aga jedną czy dwoma nitkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna metryczka. czcionkę sama dobierałaś czy tak była do tej metryczki ? ja tez tak mam,że zakładam czas na dany fragment,a później i tak wszystko wychodzi po swojemu

    OdpowiedzUsuń
  14. wow cudo:)

    Zapraszam na Morską wymiankę
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/02/tak-na-zakonczenie-zimy-poczatek-wiosny.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna metryczka -też mi wpadła w oko. Nie wiedziałam,że jest tak pracochłonna. Przeraża mnie ta ilość tekstu -ja chyba bym pruła co wyraz ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna te z wyszywałam te metryczkę tylko czerń zamieniłam na grafit jakoś tak bardziej mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)