niedziela, 9 kwietnia 2017

Kartki - wielkanocne kurczaczki

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, 
a zatem czas najwyższy na świąteczne kartki.
Powstało kilka kartek z haftem i kilka bez haftu :)
Dziś prezentuję te bliższe mojemu sercu, czyli 
z wyszywanym motywem.

Bardzo długo trwały poszukiwania ciekawych wzorów,
ale ten zachwycił mnie najbardziej.
Kurczaczek w trzech odsłonach :


Źródło: Pinterest

Wydrukowałam wzory, przygotowałam mulinę DMC, 
kanwę vintage aida 20 ct,
i zabrałam się za wyszywanie.
Na pierwszy ogień 
Kurczak z kokardką.
Oto jak powstawał:




I gotowa kartka z kurczakiem :)



Drugi kurczak ,
chowający się w skorupce jajka 
został sfotografowany :)



A karteczka prezentuje się tak:



Ostatniego  kurczaka - wyskakującego  ze skorupki,
nie zdążyłam sfotografować na tamborku,
tak szybko powstawał :)
Jednak można go zobaczyć na kartce:



Czy pamiętacie jeszcze zajączka  wielkanocnego,
którego prezentowałam tutaj 
Dziś mogę już pokazać jak prezentuje się na kartce .




Na dziś to już wszystko,
ale w kolejnym poście będą kartki nie hafcikowe :)

Bardzo Wam dziękuję za pozytywne reakcje na moje hafciarskie plany.
Wasze wsparcie będzie potrzebne , by je zrealizować :)
Serdecznie pozdrawiam
i do zobaczenia wkrótce !



30 komentarzy:

  1. Psotny ten baranek, bo zamienił się w zajączka hihi. Wszystkie karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodziwe hafciki i karteczki :) ps. mam te wzorki i liczę, że kiedyś znajdę powód by też je wyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaczkowe karteczki pierwsza klasa ;)
    Zajączek równie ślicznie prezentuje się na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie, również na nie zwróciłam uwagę ale już raczej nie zdążę. Może w przyszłym roku. Piękna oprawa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i pięknie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne wszystkie karteczki a kurczaczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki z kurczakami są prześliczne. Świetna kolorystyka. Wyszły wspaniałe karteczki.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze są te kurczaczki, radosnych świąt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze hafciki i nie mniej urocze karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To zaszczyt wyjąć ze skrzynki pocztowej taką kartkę :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie boskie kartki!!! :)
    Kurczaki są słodkie, ale nam i tak najbardziej podoba się zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki są cudowne, podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚŁiczne karteczki ze ślicznymi hafcikami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze kurczaczki:-) Kartki zrobiłaś prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te kurczaczki, ale króliczek prześliczny :) Śliczne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jeden kurczak to słodszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne karteczki i ocieplacze przygotowałaś! Zachwycam się i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. nie no, kurczasy wymiatają :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeurocze kurczaki wyszyłaś Agnieszko :) Karteczki przepiękne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń

  21. świetna seria kartek z kurczakami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)