sobota, 15 kwietnia 2017

Kura z jajkiem - ostatnia kartka wielkanocna

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod postem 
z kartkami wielkanocnymi .
Kartki już dotarły do Rodziny i Przyjaciół,
a obdarowani są bardzo zadowoleni.

Dziś ostatnia kartka,
która dopiero dziś może być zaprezentowana.
Przygotowana została dla Violki :)
w ramach małej , koleżeńskiej wymianki.


Bardzo długo szukałam odpowiedniego wzoru,
bo zrobić kartkę dla Mistrzyni kartek  - to nie lada wyzwanie.
W końcu w zasobach Pinterest znalazłam 
Kurę z jajkiem :)
Wzór bardzo mi się spodobał.
Hafcik powstał w trzy wieczory:
- pierwszy wieczór


- drugi wieczór


- trzeci wieczór


Oczywiście wiecie jak nie lubię wyszywać konturów i jak zwykle bardzo to 
odkładałam w czasie. Jednak bez konturów nie wyobrażam sobie tej Kurki :)
Czas przystąpić do pracy nad kartką.


Po raz pierwszy wykorzystałam cyrkiel do wycinania kół.
Jednak żeby kółko było idealne i nie postrzępione też trzeba poćwiczyć .
Dlatego moje kółko owinęłam wstążką w kolorze wiosny.


Dodałam jeszcze kilka elementów i kartka gotowa :)



Jeszcze zbliżenia na kurkę , która skradła moje serce :)



Kartka spodobała się Violce,
a Wam jak się podoba Kurka ze złotym jajem ?

Pozdrawiam gorąco i życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

23 komentarze:

  1. No tak! Zrobić kartkę Violce to nie lada wyzwanie :P
    Wyszła Ci pięknie. Kurka bardzo mi sie podoba. A oczka to takie przyklejane ruchome?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :)
    Tak oczka są ruchome , przyklejone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka z kurką jest mega.:)
    Pogody, słońca, radości,
    W niedzielę dużo gości,
    W poniedziałek dużo wody,
    to dla zdrowia i urody.
    Dużo jajek kolorowych,
    Świąt wesołych oraz zdrowych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta kurka! A kartka wykonana perfekcyjnie :) Cudowna :)
    Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurka! Na pewno się spodoba! Wszystkiego dobrego z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę
    prawdziwego szczęścia, radości,
    miłości, wiary i nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama już jesteś mistrzynią. Osobiście jestem pod wrażeniem jak wkręciłaś się w tworzenie kartek. Kółko owinięte wstążką to świetny pomysł. Każda kartka pracochłonno i z włożonym sercem artystki!!!
    Jeszcze raz pięknych dni świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurka jest świetna!
    W te piękne święta, gdy Pan zmartwychwstanie życzę Ci smacznych jajek na śniadanie, żółtego kurczaka, białego zająca i oby te święta trwały beż końca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalna karteczka :) Zdrowych i pełnych pogodnego uśmiechu Świąt , dla Ciebie i Twojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hafcik jest uroczy a cała karteczka cudna! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje kartki mi się bardzo podobają, a ta jest genialna.
    Wzór cudowny, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka przepiękna :)
    🐣 Radosnego Alleluja 🐣

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásna, milá sliepočka!
    Pekné sviatky,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowy wzorek.
    Życzę wszystkiego dobrego w te święta

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękna karteczka, a kurka zabawna:-)
    Zdrowych i radosnych Świąt Ci życzę i smacznego jajka:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknych rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka i mokrego dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka cudna, extra pomysł z owinięciem ramki wstążką!!! Genialnie to wygląda!!!
    Radosnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka!:)
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesoły kurczaczek, piękna karteczka. Pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta kura!!! :) Kartka wyszła fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kura jest genialna! Jakoś do tej pory nie pomyślałam o doklejeniu do haftu ruchomych oczu- koniecznie muszę tak kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kura wymiata i powstała z niej piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)