piątek, 28 kwietnia 2017

Portret - odsłona 5

Pora na prezentację kolejnych stron Portretu.


Ostatni pokaz był 3 miesiące temu, na koniec stycznia.
A wtedy obraz wyglądał tak:


Właściwie to razu zabrała się za kolejną stronę, 
ale nie chciałam Was zanudzać kolejnym pokazem.


Ostatnia strona pierwszego rzędu to 
głównie tło.
W brązach pikseloza totalna,
ale dałam radę :)



Nawet szybko wyszyłam , bo zaledwie w 9 dni.


Połowa obrazu gotowa:)


W tym czasie zaczęła się praca na hafcikami wielkanocnymi 
i w tak zwanym między czasie powstawała 5 strona.




Tym razem musiałam znaczenie więcej czasu poświęcić na wyszywanie. 
Praca na  stroną to aż 12 dni.
Wynika to też z faktu, że nie wyszywałam w weekendy, kiedy
na xxx można przeznaczyć znacznie więcej minut.



Do tej pory powstało 5 stron ,
52 dni na tamborku.


Mam już tylko 3 miesiące żeby skończyć obraz na rocznicę ślubu.
Teraz nie zabieram się za nic nowego .
No właśnie tak się mówi a tu w kolejce czekają do wyszycia jeszcze 2 tajniaki na czerwiec,
i znowu Portret odkładam .
Wczoraj skończyłam kartkę urodzinową ,
na szybko. Pokaz po weekendzie majowym.

Bardzo dziękuje za Wasze komentarze pod poprzednim postem :)
Motylki są cudne i jak na nie patrzę to mam ochotę chwycić za igłę i wyszywać :)

Życzę udanego weekendu !


30 komentarzy:

  1. Pięknie!Kibicuję!Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! trzymam kciuki! będzie cudny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda ☺kibicuje żebyś zdążyła do rocznicy ślubu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tempo świetne. Kibicuję w dalszym wyszywaniu. Świetny to będzie prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żebyś zdążyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite masz tempo wyszywania :) na pewno zdążysz w terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza klasa! Nic tylko podziwiać! Wygląda jak zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz piękniejszy :) Trzymam kciuki za szybkie ukończenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita praca! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wychodzi :-) Jakiś czas temu wyhaftowałam portret Dave'a Gahan'a z Depeche Mode. Teraz od 3 miesięcy pracuję na Bryan'em Adams'em. Zapraszam do siebie http://handmadebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przybywa :) Na pewno zdążysz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, zdecydowanie przybywa. Piękny będzie portret.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tempo i widać że praca będzie piękna :) Kibicuję mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś wielkie ukłony, cudna pamiątka powstaje, nie mogę doczekać końca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale Ci idzie. Jestem naprawdę pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dużo nie zostało. Będzie przepiękna pamiątka. Cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, pędzisz jak burza i super ci to wychodzi. Jestem pełna podziwu i wiem, że zdążysz na rocznicę ślubu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam wcześniejszych odsłon (albo nie pokazywałaś na grupie albo przegapiłam) i o ile nie komentuję niedokończonych prac, to teraz zrobię wyjątek. Pierwszy portret, do którego przerobiony ze zdjęcia wzór jest genialnie dopracowany. Skóra na twarzy bez pixelowych wyprysków w niedorzecznym kolorze, które się często niestety zdarzają. Fajne tło za postaciami. Bardzo mi się podoba. Chyba wiem u kogo "zamówię" wzór ze zdjęcia (jeśli się w końcu zdecyduję na haft ze zdjęcia ;) ) Czekam na całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jestem pod wrażeniem tempa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powstaje prawdziwe cudo!!!
    Reszta moich zachwytów poczeka na koniec;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tempo świetne! A portret już wygląda nieziemsko :) Ponawiam pytanie o to czy sama przerabiałaś zdjęcie czy korzystałaś z jakiegoś programu/aplikacji? :) Chciałabym wyszyć portret synka ze zdjęcia, ale nie wiem jak się do tego zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zostało przerobione w programie Abakan, wersja komercyjna.
      Najpierw na zdjęciu rozmyłam tło, bo w tle były inne osoby.
      Wzór opracowałam na 90 kolorów.
      Czasem wkurzam się, że to za dużo, że ciągle piksele wyszywam,
      ale kiedy oglądam obraz z daleka wygląda ładnie.

      Usuń
  22. Szybko Ci idzie :).

    Na pewno zdążysz na rocznicę :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniec już coraz bliżej. Dajesz Aga!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)