wtorek, 18 października 2016

Kartka imieninowa

Październik to kolejny karteczkowy miesiąc.
Na początku kartka dla Małgorzaty.


Do haftu wykorzystałam:
- kanwę Rustico 20ct
- nici DMC 


Wzór pochodzi z książki, którą wygrałam rok temu w 
Chociaż początkowo myślałam o innym wzorze, ostatecznie wybrałam
kwiatek z książki.


Hafcik bardzo przyjemny,
wyszywało się szybko.


Bardzo lubię wyszywać na drobnej kanwie jedną nitką. 
Kiedy potem przechodzę na 18ct to mam wrażenie, 
że tam xxx są za grube. Jednak po pewnym czasie 
akceptuję wielkość xxx na 18ct. 
A na jakiej kanwie Wy lubicie wyszywać ?


Po dwóch wieczorach kwiatek był gotowy.


Czas na kartkę :


Chciałam by była delikatna .
Myślę, że cel został osiągnięty :)


Dzięki pieczątce na kopercie
wiadomo gdzie można jeszcze zobaczyć moją pracę :


Karteczka już dotarła do Solenizantki,
której bardzo się spodobała.
A Wam , podoba się ?


Bardzo dziękuję za Waszą obecność. 
Mam nadzieję, że będziecie nadal często do mnie zaglądać .

Do zobaczenia :)

28 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba, delikatna i gustowna. A najbardziej lubię 20 ct:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, nic dziwnego,że się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna.Delikatna i gustowna.
    Niestety od dłuższego czasu macham igiełką pomiędzy 16 a 18 ct.20 leży i czeka z dużym projektem więc mam małe doświadczenie w tej kwestii

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje talentu! Cudo, jestem oczarowana , pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka ;) Niby prosta, ale cos w niej jest! Pieczatka świetną!
    Ja wyszywam na różnych rozmiarach kanw, zawsze po przejściu z gesteszgo splotu na rzadszy mam wrażenie, ze xxx są grubasne, ale tak jak piszesz po chwili przestają przeszkadzać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kwiatek, a kartka z nim jest naprawdę prześliczna:-))
    Ja lubię 16 i 18 ct, kupiłam drobniejszą ale chyba się nie polubimy,czas pokaże. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka :) Kwiatuszek śliczny :)
    Co do materiału na którym lubię wyszywać to przeważnie jest to Belfast 32 ct (16 ct przeliczając na aidę) , choć coraz częściej wole gęstsze tkaniny, choć niestety nie każdy wzór po wyszyciu wygląda tak jak zakładał autor wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka Agnieszko!
    20 i 18 to to, co tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest śliczna!
    Agnieszka u mnie wszystko zalezy od tego co robię ...nawet na 40-tce potrafiłam kordonkiem stawiać krzyżyki żeby stworzyc zabawki na patyczku. A teraz bardzo polubiłam len :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nádhera, krásna výšivka, krásna látka.
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka :) Myślę, że cel osiągnęłaś dobitnie. Kwiatek jest bardzo delikatny, a w połączeniu z dodatkami tworzy elegancką kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. I kwiatek ładny, i kartka bardzo udana, śliczna. Dla mnie i 18ct to drobinka...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry moja imienniczko! :) Piękny motyw- bardzo delikatny. Ja również lubię drobne krzyżyki, ale dla oczu to morderstwo :) Jeśli kanwa to tylko 20ct, poza tym to len...ehhh jakoś tak się przyzwyczaiłam i oczy moje również do lnu 32, a nawet 40 ct:)
    Pooglądałam i poczytałam kilka postów wstecz i jestem zachwycona :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękny hafcik :) Taki delikatny :) Cudowna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna delikatna karteczka. Cudny wzór i super wykonanie, bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka śliczna! Na takiej drobnicy jeszcze nie próbowałam, chyba muszę do tego dojrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, podziwiam za umiejętność połączenia ze sobą tych wszystkich dodatków:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)