czwartek, 20 października 2016

Perfum - Paryż- imieniny, czyli kartka dla Irenki

Za oknem szaro, zimno i mokro, 
więc przeniosłam się do Paryża :)
A stało się to za sprawą  blogowej koleżanki Ireny
która w październiku obchodzi imieniny.


Wybranie odpowiedniego hafciku na kartkę nie jest proste.
Pomimo, że wzorów mnóstwo, by wybrać ten najbardziej pasujący,
trzeba się trochę napracować.
Początkowo wybrałam wzór kapelusza z kwiatami, 
ale po wydrukowaniu okazało się, że wzór jest mało czytelny,
a w dodatku pojawiły się półkrzyżyki. 
Wertując dalej Pinterest znalazłam wzór 
flakonika perfum z wieżą Eiffla.
To jest to !
Myśląc o Irenie myślę o Paryżu , perfumach,
spacerach po stolicy Francji.

Wzór wydrukowany,
można przygotować :
- kanwę - Aida Rustico 20ct
- nici - tradycyjnie DMC


Wyszywanie to czysta przyjemność.
Kilka wieczorów i haft gotowy.





Nawet kontury tym razem nie były takie straszne :)
Teraz pora przystąpić do przygotowania kartki.
Pomimo, że trochę materiałów już zgromadziłam,
okazało się, że ramki mam tylko małe i ni jak nie pasują do flakonika .

Trzeba było trochę pokombinować.
I tak oto powstała ramka z kwiatków od Violi


A ja postanowiłam zaopatrzyć się w wycinacz kółek.
Następnego dnia złożyłam zamówienie w CreativeHobby.
Nie była bym sobą gdybym nie zamówiła czegoś więcej .
I tak w moim koszyczku znalazły się jeszcze:
dziurkacz, bazy do kartek, napisy, sznureczki.
Przy okazji zamówiłam też książkę "Zabawki z papieru"
dla Moni. 
Powstały już pierwsze aniołki :)

Wróćmy jednak do głównej bohaterki dzisiejszego posta, czyli kartki.
Dodałam jeszcze zdjęcie z Paryża.
Przy okazji tworzenia tej paryskiej kartki wspominałam swoja wycieczkę 
do Paryża, a było to 20 lat temu :)



Do kartki dołożyłam jeszcze coś słodkiego , przydasie , kubek .
Troszkę martwiłam się o to,  żeby kubek dotarł cały.
Na szczęście paczka doszła nie naruszona .
Solenizantka bardzo zadowolona,
a przecież właśnie o to chodziło :)


Zabieram się teraz za kolejny tajny hafcik,
a następne będą wzorki na kartki świąteczne.
Bardzo dziękuję za Wasze miłe komentarze pod poprzednią kartką.
Powiem Wam, że mi również ta kartka bardzo się podobała  :) 

Miłego weekendu !
Oby słoneczko Nam zaświeciło !














,

25 komentarzy:

  1. Francja-elegancja. Karteczka wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) Haft prezentuje się pięknie na tej kanwie :)

    Zapraszam do mnie: bibliotekahaftu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik jest super :) Zapachniało Paryżem :)
    Ciekawe jaki kształt dziurkacza ... ? ;)
    Zastanowiło mnie z czym ja Ci się kojarzę skoro Irena ze spacerami po Paryżu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kompozycja, pomysł ze zdjęciem też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo ciekawy pomysł na tą karteczkę i wyszła pięknie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie Chanel z Wieżą Eiffla, myślę że obdarowana osoba będzie zachwycona tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty! Paryż to jest to!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna dla kobiety - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, świetne wykonanie i eleganckie wykończenie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki świąteczne! Miałam się za nie w końcu zabrać :P Ech... A flakonik z perfumami cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I Francja i kobieco :) Fajny pomysł z tym flakonikiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna ta Francja twoja Aguś, perfumiki super i kartka wyszła pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny hafcik :)
    Ciekawa jestem kolejnego tajemniczego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancka i stylowa. Pięknie wykonana! :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie fajny wzór, wygląda bardzo klimatycznie w drewnianym tamborku. Ale i tak pomysł z kwietną ramką super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)